2016/06/26

Güncel #23 : Kokou No Hito & Ketsuekigata-kun!!

Merhaba millet.
Hala hayatta olduğuma inanamıyorum ama buradayım.

Bu yaz için sıraya koyduğum çok güzel planlarım vardı. Fakat her yaz gibi bu yaz da o planları hayata geçiremiyorum. Tüm dünya benim yaşamamam için elinden geleni yapıyor zira.


Birkaç anons yaptıktan sonra sizleri bu küçük güncelle baş başa bırakacağım.

Geçenlerde Hare-Kon adlı manganın ilk bölümünün çevirisini yapmış bulundum. Ortak bir projeyle yakın vakitte okuyabileceksiniz. Ayrıca yine ortak bir proje olarak Chain Chronicle Crimson'ı hayata yeniden döndürüyoruz. Takip edenleri vardıysa edit işini üstlendiği için Turşu Fansub'ın Kitsune-chan'ına teşekkür edebilir. Hare-Kon'da aynı şekilde tabii.

Buna ek olarak (fikir için Kitsune-chan'a teşekkürler) yukarıda bir yerde fansub'ın (burası bir fansub mı? hah) gidişatı ve çevirmenle ilgili bilgi edinebileceğiniz bir sayfa olması gerek. Üzerinden iki buçuk sene geçtikten sonra böyle bir hakkında sayfası yapmayı düşünebilmiş olmam büyük bir başarı. Alkış.

Bir sonraki güncelde Gintama Drama CD'leri ve light novellarla görüşmek üzere.


2 yorum:

  1. Normalde 2-3 gün önce falan editi bitirecektim ancak sıcaklar sağ olsun hayat amacımı tüketmiştim. O yüzden buradan özür diliyorum sdfjfdsf
    Yakın zamanda gelmesi için elimden geleni yapacağım! (Şuan düzenleyebiliyorum hava ilginç bir şekilde serinlediği için, yey.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafana göre takıl yaa *-* Aceleye getirip kendini yapmaya zorlarsan zevk almazsın. Bu arada umarım çeviride absürd yazım hataları yapmamışımdır.
      İlk bölümü sabırsızlıkla bekliyorum~

      Sil