2015/04/09

Base Ball Bear - Stairway Generation



Romaji

shirokuro de owaru yori
akashiro de tojitai no yo
kodoku to iu na no kaze
seishun to wa byouki da ne

tsumiageta kokoro no kabe ga
me no takasa nara seisan wo
KARAFURU ni owaru yori
SHIZURUFURU na ima wo

'kyoumi nai' to
kurikaeshite wa
dare yori mo kitto tsuyogatte iru
boku wa

Stairway Generation
kaidan wo agare agare
soshite kikoemasu ka?
sagaremasu ka?
anata to One way

Lost In New Generation
boku wa doko ni?
boku wa koko ni iru
kikoemasu ka?
kanjitemasu ka?
boku no koe wo
agaru shikanai you da
Stairway

kodoku to iu na no kaze
19 de owari ja nai no kai?
takai bashou nobottara
sabishisa wa fukitobu no kai?
tsumiageta kokoro no kabe ga
taka sugite yoku wakaranai
(o)ikuraka harau kara
mitomete wa kurenai ka

'ki ni suru na' to
iwaretemo naa
100 ga aru nara 100 ga hoshii
boku wa

Stairway Generation
kaidan wo agare agare
soshite kikoemasu ka?
tsunagaremasu ka?
anata to One way

Lost In New Generation
boku wa doko ni?
boku wa koko ni iru
kikoemasu ka?
kanjitemasu ka?
boku no koe wo
ageru shikanai you da
Stairway


Türkçe

Siyah beyaz bitirmektense
Kırmızı ve beyazla kapatmak isterim
"Yalnızlık" denen şu soğuk his
Gençlik bir hastalık değil mi?

Kalbimin etrafına duvarlar çekilmiş
Gözlerim ileriye kilitlenmiş
Renkler sona erdiği anda
Her şey cızırdamaya başlıyor

"Umrumda değil" diyorum
Defalarca ve defalarca
Güçlü gibi görünüyorum çünkü orada bir yerde
daha güçlü birileri var biliyorum
Ben

Merdiven nesli
Bu merdivenleri tırmanıyorum da tırmanıyorum
Duyabiliyor musun?
Bağlı mısın?
Sen ve o tek yol

Yeni nesilde kayboldum
Neredeyim?
İşte buradayım
Duyabiliyor musun?
Hissedebiliyor musun?
Sesimi...
Görünüşe göre bunu tırmanmaya devam etmeliyim
Merdiveni

"Yalnızlık" denen bu his
19'da bitmiyor mu?
Daha yüksek bir yere tırmanırsam eğer
Yalnızlığım da uçup gider mi?
Kalbimin etrafına çektiğim duvarlar
O kadar yüksek ki anlayamıyorum
İşine yaramazsam
beni fark etmeyecek misin yani?

"Boş ver gitsin"
Desem bile
Eğer 100 varsa, o 100'ü istiyorum
Ben

Merdiven nesli
Bu merdivenleri tırmanıyorum da tırmanıyorum
Duyabiliyor musun?
Bağlı mısın?
Sen ve o tek yol

Yeni nesilde kayboldum
Neredeyim?
İşte buradayım
Duyabiliyor musun?
Hissedebiliyor musun?
Sesimi...
Görünüşe göre bunu tırmanmaya devam etmeliyim
Merdiveni

0 comments:

Yorum Gönder