2015/08/25

Güncelleme #6 : Kabus?

Herkese merhaba. Uzun bir sürenin ardından yine buralardayım. Yine güncel vermeye çalışırken kıvranıyorum. Şu birkaç hafta hayat denen kabustan kurtulmaya çalışırken çarçabuk geçti gitti. Meşgul bir insanmışım ben meğerse. Ah, lütfen. Yapacak bir şey olmadığından sıkıldığım günlere geri dönmek istiyorum. *çevirmenin itiraf köşesi*

Bu güncelde mümkün olduğunca boş geçen haftaları telafi etmeye çalıştım. Umarım hala buralara bakıyorsunuzdur :') Şimdiden iyi okumalar.

Manga 



Light Novel


Bir sonraki güncelin tarihini ve içeriğini yandaki küçük kutudan görebilirsiniz. Yine aynı şekilde çevrilmesini istediğiniz light novel, manga yahut drama cd istekleriniz olursa aşağıdaki yorum kutusunu ve yandaki mail seçeneğini kullanabilirsiniz.

Son olarak yeniliklerden haberdar olmak için facebook sayfasına arada bir uğramayı unutmayın! Çok tenha oralar kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissediyorum... ;_;

Görüşmek üzere!

0 comments:

Yorum Gönder