2015/11/21

Duyuru : Son zamanlarda ne çok duyuru...


Gece bekçiniz geldi~

Pekala fazla uzatmadan konuya gireceğim. Önceki yazımda mı bahsetmiştim yoksa milyon takipçili facebook sayfamda mı hatırlamıyorum, sizden tavsiyelerinizi isteyeceğim bir fikrim olduğunu söylemiştim. Fakat şu an öyle bir durumun içindeyim ki aklımdaki tek fikri uygulamaktan başka şansım kalmadı. Şimdi ondan bahsedeyim sizlere.

Okulumun verdiği self-study'lerle başım belada. Onları, sunumları, saçma sapan quizleri ve çevirilerimi aynı yolda yürütemiyorum. Yürütmeye çalıştığımda bir yere kadar gidiyor, sonrasında ise Shuu mavi ekran verip ana kartından dumanlar çıkarmaya başlıyor. 

Bu yüzden rahat olduğum zamanlardaki haftalık düzenimi bırakıp düzensiz düzene geçmeyi planlıyorum. Düzensiz düzen nedir? Kısaca ne çevirirsem onu bekletmeden paylaşacağım. Belli bir zamanı olmayacak ama en azından sayfa boş kalmayacak. Ayrıca bundan sonra Danshi Koukousei gibi, Horror Mansion gibi tamamlanmış serileri ciltler halinde çevirip paylaşmayı düşünüyorum. Bitmiş serilerin çevirisi çabuk ilerlemeli değil mi? Ara tatiline kadar bu düzensiz düzeni kullanmayı planlıyorum. Sonrasında ise eski düzenime geri dönebilirim belki diyorum. Siz ne diyorsunuz?

Bu arada, Danshi Koukousei'nin 28. bölümünü okuyabilirsiniz. Görüşmek üzere~


2 yorum:

  1. ellerine sağlık öncelikle ^^
    düzensiz düzen daha rahat olur senin için bence, canım sıkıldıkça sayfayı açıp bakıyorum arada sürprizler görmek güzel olur benim için de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha fikrini belirttigin icin tesekkur ederim :) Ve sık sık ziyaret ettigin icin de cok memnun oldum.

      Sil