2015/12/24

Jinguji Ren (CV: Suwabe Junichi) - Dear... Burning My Lady


Romaji

odorou yo Tango
mune hazumu RIZUMU PYUA na HĀTO afuresou da yo
tomadou yo Jungle
koi to yume yurete fukai mori made to izanau

sonna hitomi de mitsumenaide yo kimi ga nozomu nara
kako mo sutete hatsukoi kara hajimeyou Te Amo Mucho

Dear My Lady! Burning Lady! hajikeru kurai
kimi dake o omotteru
Dear my Lady! Bunny Lady! itsudemo
kimi ga hohoemu made jounetsu o utaou
Believe In Dream!

tomenai de Honey
kono koi wa mohaya setsuna ja nai shitte iru darou?
oikakete Hurry
ai iro ni somaru henseifuu ni mau koigokoro

kimi no shinku no kuchibiru o aa mamoru tame naraba
inochi kakete ORE no subete hageshiku kanaderu kara

nee nakanaide Are U Ready? sugao no mama de
kimi ga ORE no OASHISU
saa yurenaide Are U Lady? massugu na
sono yume ga MERODI ga ORE no saibou made
yobiokosu

Dear My Lady! Burning Lady! hajikeru kurai
kimi dake ni misetai yo
Dear My Lady! Bunny Lady! eien ni
sou taisetsu na no wa kimi to sono aijou
Believe In Dream!
Believe In Love!


Türkçe

Dans edelim, tango
Hızlı bir ritim, saf bir yürek, taşmak üzere!
Bu orman çok kafa karıştırıcı!
Aşkımı ve hayallerimi sarsarak beni bu derin ormana davet ediyor.

Bana o gözlerle bakma! Eğer dilersen,
Bu ilk aşkımızdan önceki geçmişimi silerim. Haydi başlayalım, te amo mucho~ (Seni çok seviyorum)

Sevgili leydim! Yanan leydim! Öyle ki patlayacak!
Düşündüğüm tek kişi sensin!
Sevgili leydim! Tavşan leydim! Daima,
Sen gülümseyene dek bu tutkuyu söyleyeceğim!
Hayallere inan!

Hiç durmadan, canım
Bu aşk artık burada değil. Anlıyor musun?
Koş peşinden! Acele et!
Aşkın renklerine boyanmış, danseden bu aşk batıdan uyanıyor~

Korumak uğruna, ah, derin kırmıız dudaklarını
Hayatımı tehlikeye atarım, her şeyimi, bu tutkulu oynayışla

Hey, bir göz yaşı bile dökmeden, hazır mısın? Boyanmamış bir yüzle!
Sen benim vahamsın!
Şimdi titremeden, hazır mısın? Yüzleş bunla!
Bu hayal, bu melodi beni çağırıyor,
her hücreme kadar!

Sevgili leydim! Yanan leydim! Öyle ki patlayacak!
Büyülemek istediğim tek kişi sensin!
Sevgili leydim! Tavşan leydim! Daima,
Bu aşk seninle önemli görünecek
Hayallere inan!
Aşka inan!

0 comments:

Yorum Gönder