2015/12/24

Jinguji Ren (CV: Suwabe Junichi) - Sekai No Hate Made Believe Heart


Romaji

yuuhi ga m au kyoushitsu de kimi dake o mite ita
hoshi yori mo kirameita sono hitomi ni Knock Out

hajimete da yo tatoeru nara Bitter na CHOKORĒTO mitai
amai mitsu ni koi ga HAZĀDO dashiteru

itsumo wa ubau dake kantan na RESSUN TAIMU
But… ubawareru nante hansoku na LOVE…

tokihanatou My Soul FEIKU na kokoro nuide
mune no oku Breakin' Out!! Hu… ATSUi ze
hashiridasu omoi jounetsu ni kaeta nara
kimi no tame dake iu sa ORE no ai no RASUTO FURĒZU…

mou WAN SHOTTO kimetai ze kono DĀTSU no saki wa
ii kai REDI? mannaka da yo hi o tsuketa batsu sa

“KISU sake ja owarenai” Better na SERIFU dakedo
kimi dake ni nageta bara wa souyuu koto

yasashi sa afureteru kimi wa marude tenshi sa
If… moshimo ORE dake ni hohoendara PEACE

dakishimetai yo My Dear zettai ni hanasanai
zenbu ga sa Breakin' Out!! Hu… ATSUi ze
kagayaku sora e to utau youni tsutaetai
kimi no tame dake ikiru ORE no ai ni uso wa nai

tokihanatou My Soul FEIKU na kokoro nuide
mune no oku Breakin' Out!! Hu… ATSUi ze
hashiridasu omoi jounetsu ni kaeta nara
kimi no tame dake iu sa ORE no ai no RASUTO FURĒZU

“sekai no hate made Believe Heart”


Türkçe

Dans eden akşam güneşinin aydınlattığı sınıfta, baktığım tek kişi sensin.
O gözler yıldızlardan daha fazla parlıyor, yıkıyorlar beni!

İlk seferimdi biliyor musun? Eğer bir isimle anlatacak olsam, tıpkı bitter çikolata gibi.
Tatlı lezzetiyle bu aşk bir tehlikeye dönüşüyor!

Daima tek bir basit ders alıyorum
Ama... aslında aldığım tek şey yasak bir aşk.

Ruhumu serbest bırak! Sahte kalbini çıkarıp at!
Göğsümden çıkıp parçalanıyor! Ohh... Çok sıcak!
Bu hisler koşmaya başlardı eğer tutkuyla değiştirilmiş olsalardı.
Bunu sadece senin için söylüyorum, aşkımın son cümlesini!

Buna tek atışta karar vermek istiyorum, bu dartların uçlarıyla.
Pekala, hazır mısın? Tam ortadan, hiddetli bir cezalandırma!

"Bu sadece bir öpücükle bitmeyecek." Ama daha iyi kelimeler
senin için fırlatılmış birer gül gibi olacak.

Dolup taşan şefkat, tıpkı bir melek gibisin.
Keşke... keşke benim için gülümsesen. Barış!

Seni sıkıca sarmak istiyorum! Sevgilim, gitmene izin vermeyeceğim.
Tek hamlede her şey parçalanıyor! Ohh... Çok sıcak!
Parlayan gökyüzüne şarkı söyleyeceğim, çünkü bu hisleri iletmek istiyorum.
Sadece senin için yaşıyorum! Aşkım bir yalan değil!

Ruhumu serbest bırak! Sahte kalbini çıkarıp at!
Göğsümden çıkıp parçalanıyor! Ohh... Çok sıcak!
Bu hisler koşmaya başlardı eğer tutkuyla değiştirilmiş olsalardı.
Bunu sadece senin için söylüyorum, aşkımın son cümlesini!

"Dünyanın sonunda dek, yüreğine inan!"

0 comments:

Yorum Gönder