2015/06/24

Güncelleme #2 : Yo hayır bir dakika...

Herkese merhaba!
İkinci güncellemeye sağ salim gelebildiğim için çok mutluyum. Havalar çok rerörerö. Ve ben dört duvar içerisinde yaşam mücadelesi veriyorum. Bu yazın güzel geçeceğine dair hisler vardı içimde...ama... *dramatik*

Bir önceki güncellemede olduğu gibi uzun uzun saçmalamak yerine direkt konuya gireceğim bu sefer. Bu haftanın güncellemesi manga açısından zayıf bir güncelleme olacak ancak haftaya bunu fazladan birkaç bölüm paylaşarak telafi etmeyi düşünüyorum. İşte uzun süredir tamamlanmayı bekleyen güvercinli Drama CD'miz!


Muhtemelen uzaktan göz atanlarınız bunun ne halt olduğuna bir anlam veremeyeceksiniz. Bilmeyenlerinize küçük bir tanıtım geçelim. Hatoful Boyfriend, diğer ismiyle Hatoful Kareshi, Moa Hato tarafından yapılmış bir otome oyunu. EVET OTOME OYUNU. Güvercinlerle dolu bir lisede tek insan öğrenci olarak öğrenim görüyor ve güvercin arkadaşlarınızdan biriyle romantik fakat bir o kadar da acı dolu bir serüvene doğru yol alıyorsunuz. Her ne kadar uzaktan "saçma" görünse de aslında mantıklı düşününce bir şeylerin düzgün olmadığını anlıyoruz. Neden güvercinlerle dolu bir lisede tek insanız mesela? Ya da neden güvercinler insanlar kadar zeki ve konuşabiliyorlar...gibi. İlginizi çektiyse ayrıntılar için şu gönderiye bir göz atabilirsiniz!


Güncellememizin diğer bir kısmı yeni çıkan bir mangaya ayrılıyor~ Bilmiyorum takip ediyor musunuz ama, gerçi yeni açtım ehe, facebook sayfasında rpg korku oyunundan aktarılmış bir mangadan bahsetmiştim. Oldukça merak uyandıran ve ilgi çeken bir konusu var. İster ilk oyununu oynayın, ister mangasını okuyun ama mutlaka bir göz atın! Çevirisinde gönüllü olan Yuu-chan'a kucak dolusu öpücükler~ <3


Vee son olarak uzun zamandır ilgi gösteremediğim fakat biricik light novel projelerimden biri olan Yume Nikki'nin üçüncü bölümü. Oyunu oynayanlarınız bilir, Yume Nikki'yi bitirirsiniz fakat kafanızda binlerce soru işaretiyle kanepeye uzanır ve ölü balık gözlerinizi tavana dikersiniz. Son çıkan mangasında ise sanki iyi sonla bitiyormuş gibi bir ipucu veriyor bizlere mangaka-san. Hani yine rüyada mı yoksa uyanık mı belirsiz görünüyor ama...belki... Öte yandan light novel Madotsuki ve yaşamı hakkında o kadar çok ipucu veriyor ki kendinizi onunla bağdaştırmanız kaçınılmaz. Bu açıdan light novel'ı çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim. 


Ah, az kalsın unutuyordum! Drama CD ile ilgilenen takipçilerimiz (takipçim var mı gerçekten..?) için dinlemelerini kolaylaştıracak indirme linkleri ekledim Drama CD sayfasına. Ne kadar süre aktif kalacaklarından şüpheliyim fakat olur da bir takım telif hakkı zımbırtılarından dolayı silinirse onları sizlerle paylaşmak için başka yollar arayacağım. Şimdilik bu kadar. 

İstekleriniz ve tavsiyeleriniz olursa yandaki formu kullanarak bana ulaşmaktan çekinmeyin lütfen! 
Ayrıca, facebook sayfamıza da bekleriz *-*

Haftaya görüşmek üzere!

0 comments:

Yorum Gönder