2014/04/17

Kimura Ryohei (Kise Ryota) - Perfect Copy?



Romaji

Jouzetsu dayo sono shigusa mesen hitotsu te ni toru you da ne
Joudan darou sono teido ka? Baretaku naru kurai ni misete yo

Imeeji no saki mo ura mo doko kara demo kamawanaize
Shigekiteki ni

Perfect copy no no mou sore ijou sa
Shunkan de be mine
It’s your style no no mou ore no mono da
Orijinaru ga kasumu hodo no kire de kaesuze

Tanoshime sou na purei da ne sou konakucha hariai ga nai yo
Atarimae de akiaki da hayaku ore wo moesasete kure yo

Wakarikitta kachi ya make ja soro soro monotarinai daro
Odorokasete

Unreadable no no arienai koto sa
Shunkan de complete
It’s too late mou arifurete iru ne
Orijinaru de katenai nara tsugi wa dou deru

Imeeji no saki mo ura mo doko kara demo kamawanaize
Misete hoshii

Perfect copy no no mou sore ijou sa
Shunkan de be mine
It’s your style no no mou ore no mono da
Touzen no confusion

Unreadable no no arienai koto sa
Shunkan de complete
It’s too late mou arifurete iru ne
Orijinaru ga kasumu hodo no kire de kaesuze


Türkçe

O hareketlerle konuşkan görünüyorsun, ama ben bir bakışla hepsini çekebilirim
Bu seviyenle benimle alay etmeye mi çalışıyorsun? Sadece bakarak neyin varsa ortaya çıkardım bile

Resmin arkasında ya da önünde, nereden geldiği umrumda değil
Çekici olsun yeter

Kusursuz kopya? Hayır hayır çoktan bunun önüne geçtim
Bir anda benim olacak
Senin tarzın. Hayır hayır çoktan benim oldu
Asıl olan şimdikinin gölgesinde kaldı

Gururum bununla alay ediyor, eğer öyle değilse çekişme de yoktur
Tabiki de bundan sıkıldım, bu yüzden çabucak alevlenmeme izin ver

Kazanmak ya da kaybetmek açıktır, senin için yeterli olmayan zaman değil mi
Hiç şaşırma

Okunamaz mı? Hayır hayır bu mümkün olamaz
Bir anda tamamlanacak
Çok geç bu benim her zamanki doğam
Asıl olan beni yenemezse, bir dahakine ney ile gelecek?

Resmin arkasında ya da önünde, nereden geldiği umrumda değil
Beni etkilemeni istiyorum

Kusursuz kopya? Hayır hayır çoktan bunun önüne geçtim
Bir anda benim olacak
Senin tarzın. Hayır hayır çoktan benim oldu
Şu doğal şaşkınlık

Okunamaz mı? Hayır hayır bu mümkün olamaz
Bir anda tamamlanacak
Çok geç bu benim her zamanki doğam
Asıl olan şimdikinin gölgesinde kaldı

0 comments:

Yorum Gönder