2015/09/08

Güncelleme #8 : Kyou wa... kaze ga sawagashii na~

Herkese merhaba. İki haftadır gecikmesiz güncel verebilmem mucize değil mi? ...hnff... *duygu seli*


Başıma nereden açtım bilmiyorum ama Danshi Koukousei No Nichijou gibi güzel bir serinin çevirisinin yarıda kesildiğini gördüm ve geçen hafta çevirmeye başladım. İlk başta bunu yapmaktan pek emin değildim çünkü iki light novel ve devam etmekte olan birkaç mangayı çevirirken bir de bunu üstlenmek...deliceydi. Ama kesinlikle pişman değilim, her bölümü editlerken acayip eğlendim ve aptal gülüşlerim gecenin karanlığında yankılandı durdu. "Sen hala yatmadın mı?"lar geldi sonra... Bu seriyi yarıda bırakacağımı hiç sanmıyorum. Umarım okurken benim kadar siz de eğlenirsiniz.

Onun dışında küçük bir duyuru. Önümüzdeki güncelden sonra Yume Nikki Light Novel'ına ara verip Durarara!! Light Novel'ı üzerinde yoğunlaşacağım. Horror Mansion'ın ikinci cildi için de biraz aralık koyacağım. Onun yerine Saint Onii-san gibi doujinshi gibi yeni bir şeyler gelebilir diye düşünüyorum. Değişiklik iyidir.

Son olarak isteklerinizi aşağıdaki yorum kutusundan, yan taraftaki mail seçeneğinden yahut facebook sayfasının mesaj kutusundan bana ulaştırabilirsiniz. Haftaya görüşmek üzere!




0 comments:

Yorum Gönder