2013/11/21

Alice Nine - Daybreak

Daybreak - Şafak

Şartlarımız ve ideallerimiz arasında bir boşlukta duruyoruz, zar çoktan atıldı. Hayatlarımız bir kenarda.
Yap-ya da-bat günlerinde, eğer çabalıyorsan, yaralanmanın da bir anlamı vardır değil mi?

Hiçbir şekilde uyandırılamayacağın o rüya gelene dek, silinmiş olan ne varsa yeniden çizeceğim
Parçaladım attım haritayı, ve gökyüzüne baktım, Şafak
Kesinlik olmasa bile, düne kadarki geçmişi dikkate almayacağım
Çünkü sorumlulukların kanatların olacak, evet öyle, ve geceyi daha çok aydınlatacaklar
La la, sahte günleri parçalayıp atıyoruz bu gece

Henüz başlamadın kıvrımlı yolda yürümeye. Trene bindiğinde son durağa git.
Yağmur ve gözyaşlarından bir öpücük, kuruması için zaman bırakılmamış. Geceyarısının kapılarını yık.

Bildiğini sandığın yarın, ve faydasız dün tabiiki. Hiçbir şeyin boş olmadığını iletmek istiyorum.
Ne zaman canım yansa, hep destek aldım
Ben sadece senin gülümsemeni istiyorum, bu yüzden buradayım.

Bu yüzden daima mutlu olmanı istiyorum
ve sonuna dek yürümeni istiyorum
Başka bir şey istemiyorum
Başka bir şey istemiyorum
Keşke burada olsan

Eğer ararsan dünyada hiç bilmediğin şeyler olduğunu göreceksin
Parçaladım attım haritayı ve yükselttim şafağı
Kesinlik olmasa bile, düne kadarki geçmişi dikkate almayacağım
Çünkü sorumlulukların kanatların olacak, evet öyle, ve geceyi daha çok aydınlatacaklar
La la, sahte günleri parçalayıp atıyoruz bu gece
Şekilsiz olsalar bile şarkılarımız daima yanında olacak

0 comments:

Yorum Gönder