2013/11/21

Alice Nine - Hana Ichi Yaiba

Hana Ichi Yaiba - Bir Tutam Çiçek

Yaklaşık beş, hayalim bir başkası olmaktı
Bu dünyada, kendimden başka kimden bu kadar nefret ediyorum?

Kagome Kagome,
Kafesin içindeki kuş
Ne zaman dışarı çıkacaksın?
"Arkandaki de kim?"

Dört'e düşüyor, hayalim harika bir adam olmaktı
Bu dünyada, kurallardan başka neyden bu kadar nefret ediyorum?

Kagome Kagome
Kafesin içindeki kuş
Ne zaman dışarı çıkacaksın?
"Arkandaki de kim?"

Her zaman, kafesin dışına baktım

Hiçbir yer, yalnızca bir kişinin hayali sonsuz ve sürekli
Hiçbir yer, fakat biz zayıfız

Hiçbir zaman bir yetişkin olmayı istemeyeceğim, çünkü bugünkü gibi gözlerimi kapatıyorum
Bana hayatın anlamını söyle...

Her zaman kafesin dışına baktım

Hiçbir yer, yalnızca bir kişinin hayali sonsuz ve sürekli
Hiçbir yer, fakat biz zayıfız

Sonsuza dek bir yetişkin olmayı istemeyeceğim, çünkü bugünkü gibi gözlerimi kapatıyorum
Bana hayatın anlamını söyle...

0 comments:

Yorum Gönder