2013/11/21

D=OUT - Aoi Tori

Aoi Tori - Mavi Kuş

Gördün mü, seninle birlikte mavi bir kuş buldum. Ağustos böcekleri ve sağanak yağmur yankı yapıyor,
Yarına dek değişmeyecek bu manzarayı izliyorum, ve seni tüm yüreğimle seviyorum.

Yavaşça esen yaz rüzgarı, o gözlerde yaşayan sıcaklık,
Kalbimin derinliklerinde ağlıyor ve hafifçe gülüyorum, bu çok canımı yakıyor.

Gideli uzun zaman olmuş o şeyleri farkettiğimde...yakın oldukları halde farketmediğim o şeyler...
Kara bulutları hissediyorum, seninle neler düşündüğümü merak ediyorum.

Yüreğimde bir çatlak açıldı, insanlar o kadar da güçlü değil.
Görünüyor ki, kanatlarımı dinlendirmeye karar verdim

Gördün mü, seninle birlikte mavi bir kuş buldum. Birleştirdiğim ellerim havaya kalkıyor,
burada olmanı isteyerek arkama bakmadan önce, beni gökyüzüne geri gönderiyor.

Şekil almamış kelimeler, iki el de onaylarca uzanıyor,
Daima hissediyorum, bunu zaten biliyorum.

Gördün mü, seninle birlikte mavi bir kuş buldum. Ağustos böcekleri ve sağanak yağmur yankı yapıyor,
Yarına dek değişmeyecek bu manzarayı izliyorum.

Rüzgarda, şehirde, dağlarda, okyanusta, bulutlarda, gökyüzünde, yıldızlarda, aşkta, aşkta, aşkta.

Gördün mü, mavi bir kuş herkesin içinde yaşamalı. Seni tüm yüreğimle seviyorum.

"Gördün mü, bir tane de senin içinde buldum."



0 comments:

Yorum Gönder