2015/07/26

Güncelleme #5 : Akiramenna yo!

Yo minna.
Normalde güncellerimi Çarşamba günleri vermek gibi bir plan yapmıştım tee bu işe başlamadan önce. Her çarşamba akşamı bu sayfayı açtığınızda buram buram çeviri kokan yeni güncellerle karşılaşacak ve "Vay anasını bu baka da hiç aksatmıyor, çevirilerini zamanında veriyor." diyecektiniz belki de. hayır demeyecektiniz

Fakat yanımda "Ööeh ödit yöpmök çök sükücü ömö..." diye yayıp yatan bir yardımcı (evet senden bahsediyorum Yuu.) ve bir tsunami dalgası halinde suratıma vuran Durarara light novel'ı varken zamanında güncel vermek inanın imkansız. Ama bakın! Haftayı aksatmadan güncel verebildim! Pes etmedim!!
 *kendini tokatlar*

Neyse söz verdiğim gibi Durarara!! light novel'ına bu güncelimde yer veriyorum. Hem de bir değil iki bölüm! Doya doya okuyasınız diye. *o-okuyan var mı...bi el kaldırıverin en azından...*
Ve diğer rutin işlerimiz de kaldığı yerden devam ediyor elbette. İyi okumalar diyeyim ve sizi bu haftanın günceliyle baş başa bırakayım. Bir sonraki güncelde görüşmek üzere!





(Online Oku : Batoto - MangaTr)

0 comments:

Yorum Gönder