2015/10/06

Durarara!! Light Novel Bölüm 2 : Yabancının Gözlerinden Başsız Sürücü (Kısım 3)

Bölüm 2 - Yabancının Gözlerinden Başsız Sürücü (Kısım 3)

Mikado duraksadı ve yukarıya baktı. Masaomi sakince "Mikado gerçekten çok şanslı." demişti.

"Eh?"

"Tokyo'daki ilk gününde şehir efsanemizi gözlerinle görebileceğini hiç düşünmemiştim."

Masaomi'nin yüz ifadesi tamamıyla sakin görünüyor olsa dahi, gözlerinde dans eden bir ışık vardı ve o gözlerdeki heyecan kolaylıkla görülebiliyordu.

--Yani...

Mikado bu ifadeyi Masaomi'nin yüzünde daha önce de gördüğünü hatırladı. Sınıftayken okulun üzerinden bir uçak geçtiği zamanki gibi yahut okulun bahçesinde başıboş bir kedinin gezdiğini gördüğü zamanki gibi. Önemsiz fakat sıra dışı şeyleri gördüğünde yüzünde oluşan ifadeydi bu.

Mikado, Masaomi'ye söyleyecek bir şeyler düşünürken--

O "varlık" önlerinde belirivermişti.

Işıkları olmayan siyah bir motorun üzerinde insan silüetinde bir "gölge".

Araçların arasından hızla dolaştı ve Mikado'yla Masaomi'nin hemen yanından gürültüyle geçti.

"?!"

Boşluk içinde geçen birkaç saniyeden sonra araç bir kez daha kükredi. Fakat hemen sonrasında her şey sessizliğe büründü ve yalnızca tekerleklerin asfalt yolda çıkardığı sürtünmenin sesi duyuldu. Bu sessizlik genelde aracın susturulup motosikletin hala hızını kesmediği zamanlarda duyulur. Ama aslında tam tersiydi.

Bu kesinlikle doğaüstü bir varlıktı ve gerçeklik o sesin düştüğü an küçülüp yok olmuştu uğursuz bir titreşim yayarak. Yolda giden insanların yarısı aniden duraksayıp, geçip giden "gölge"yi inanmayan gözlerle izlemişti.

Hemen sonrasında-- Mikado titrediğini fark etmişti.

Fakat bu korkudan değil içinde yavaşça karışan bir şeylerin verdiği histendi.

-- Göremediği bir şeyden.

"Gölge"nin geçtiği o kısacık anda, Mikado onun kaskına dikkat etmişti. Hiç hareket etmediğinden kaskın içinde ne olduğunu görememişti sanki içinden kimse bakmıyormuş gibiydi.

Sanki-- içinde hiçbir şey yokmuş gibiydi.

♂♀

Chat Odası (Gecenin İlerleyen Saatleri)

--Tanaka Taro Chat Odasına Girdi--

[İyi akşamlar.]

(İyi akşamlar~)

[Ah~ Setton-san! Bugün onu gördüm!]

[Siyah sürücüyü!]

(? Tanaka Taro, Ikebukuro'da mısın?)

[Evet, şey aslında bugünden itibaren burada yaşayacağım. Şu an arkadaşımın evindeyim ama yarın istasyonun yakınlarındaki bir apartmana taşınacağım. Bir internet servisiyle de anlaştım, yani hemen bağlanabileceğim.]

(Anladım. Tebrikler o  zaman. Yalnız mı yaşıyorsun?)

[Evet.]

(Ah... hey, siyah sürücüyü gördüğünü söylemiştin. Akşam yedi gibi görmüş olabilir misin?)

[Hey sen de mi gördün? Ben Sunshine City yakınlarındaydım.]

(Biliyorum. Çünkü ben de oradaydım.)

[?!]

[Gerçekten mi? Uwaa... O zaman bilmeden birbirimizi görmüş olmalıyız!]

(Belki de.)

[Uwa! Bilseydim ilk sana söylemiş olurdum!]

(Neyse, Ikebukuro'ya hoş geldin. Sormak istediğin bir şey olursa mutlaka bana danış.)

[Sağ ol! Teşekkürler!]

[Ah, o zaman bir şey soracağım..]

(Tabii, tabii.)

[Orihara Izaya adında birini tanıyor musun?]

[Arkadaşıma sordum ama bana yanına yaklaşmamamı söyledi.]

[Bu adam gerçekten o kadar korkunç mu? Hm, muhtemelen sen de bilmiyorsundur?  Üzgünüm.]

(Tanaka Taro, arkadaşının yeraltı işleriyle bir bağlantısı falan var mı?)

[Mmh, sadece normal bir çocuk.]

(Ah, anladım. Pekala, üzgünüm ama Orihara Izaya hakkında ne kadar az şey bilirsen o kadar iyi. O adam başlı başına bir bela.)

Ah! Tanaka, iyi akşamlar~

[?! Kanra-san, burada mıydın?]

Telefondaydım. Ah, konuşmalarınızı gördüm. Tokyo'dasın yani? Tebrikler! Bir ara gerçekte buluşup gezelim olmaz mı?

[Meşgulsen önemli değil. Ama gezmek kulağa hoş geliyor.]

Evet!

Ah, sahi buluşmaktan bahsetmişken, online intihar anlaşmalarıyla ilgili olaylar oluyordu değil mi?

(Oh~)

(Geçen sene çok oluyordu sanırım. Bir grup insan online ortamda anlaşıyor ve toplu intihara kalkışıyorlardı.)

[Ne kadar hastalıklı.]

[Ama bunlardan haberlerde pek bahsedilmiyor.]

(Muhtemelen azaldığı içindir, ya da çok sık olduğu için haber yapma gereği duymuyorlardır.)

Gerek duymadıklarından. Aslında hala devam ediyor. Yalnızca kimse fark etmiyor!

[Eh?]

Ya da belki de bedenleri asla bulamadıklarındandır.

[Uwa~]

(Böyle şeyler söylememelisin.)

Her neyse, son zamanlarda kayıp insanların sayısı giderek artıyor eh.

[? Hiç böyle bir haber duymadım ben...]

Eh... kurbanlar genelde ülkeye yasa dışı giriş yapanlar ya da kırsaldan kaçıp gelen veletlermiş. Özellikle Ikebukuro ve Shibuya'da çok olduğunu duydum~ ve bazı insanlar bunun arkasında Dollars'ın olduğunu, hatta kaçırdıktan sonra da bedenleri yediklerini söylüyorlar. He he he~

[Ah, Dollars buralarda epey ünlü görünüyor.]

Dollars bir harika! Çin mafasıyla bile bağlantıları olduğunu duymuştum. Ve bir de grup üyesi bıçaklama olayı vardı... Onun da Dollars üyelerinden birinin işi olduğunu duymuştum!

(Kanra-san, tüm bunları nereden duyuyorsunuz?)

Çünkü oradan birkaç tanıdığım var.

[Oh oh, daha fazla duymak istiyorum, ama yarın erken kalkmalıyım o yüzden bugünlük burada bitirelim~]

Oh, iyi uykular o zaman!

(İyi geceler Tanaka Taro~)

(Ah, benim de yapmam gereken bir şeyler var, bu yüzden ben de kaçacağım~)

[Üzgünüm... ah ah, bir dahaki sefere bana Dotachin'den de bahset tamam mı?]

[Bye bye~]

Ah bugünlük bu kadar. Zaten kimse kalmadı.

İyi geceler millet 

--Tanaka Taro chat odasından ayrıldı--

--Setton chat odasından ayrıldı--

--Kanra chat odasından ayrıldı--

0 comments:

Yorum Gönder