2016/02/05

Güncelleme #19: Gintama Haru Matsuri!!

Merhaba millet!

Aylar önce söz verdiğim gibi erken bitiremesem de sonunda Gintama Haru Matsuri 2010'un çevirisini bitirmiş bulundum. Oldukça yorucu, beyin eritici ve bir o kadar da eğlenceliydi. Çevirirken ölesiye güldüm, umarım siz de izlerken aynı hisleri paylaşırsınız.

Öncelikle bu çevirinin Japonca'dan değil İngilizce'den çevrildiğini ve hataların mutlaka olacağını bilmenizi isterim. Kısıtlı Japonca bilgimle İngilizce çevirideki birkaç hatayı düzeltmeyi başardım ancak, elbet başka hatalar da olacak.. Bu yüzden bu hatalar için affınıza sığınıyorum.

Diğer yandan bu etkinliği İngilizceye çeviren aritzen'e buradan teşekkürler. Kendisi anlamayacak ama olur da görürse kendi isminin anıldığını görsün isterim. *çevirmene saygı duruşu*

Son olarak etkinliği online izlenebilecek bir yere yükleyemedim. Ama olur da yükleyebilen birileri çıkarsa benimle mutlaka iletişime geçsin olur mu?



İyi izlemeler-necromancer!

1 yorum:

  1. çeviri için teşekkürler :D indirip izleyeyim bakalım
    online yükleme için Türk anime tv'ye sorabilirsin bence ya da bi fansuba bence yardım ederler ^^

    YanıtlaSil