2016/02/20

Terakado Otsu (CV: Takahashi Mikako) - Omae no Kaa-chan XX da!



Romaji

Omae soredemo ningen ka!
Omae no kaachan xx shita!
Omae soredemo ningen ka!
Omae no kaachan xx shita!

Anata no hokuro
Sukoshi shikiso ga usui no ne
Anata no hokuro
Yoku miriyaakesho kegahaeteru

Watashi no hokuro
Koshi kara senaka hokutoshichisei
Watashi no hokuro, hito ni kuraberya
Choiraaji
Anata no hokuro
Watashi no hokuro
Ima futari
Kasanariatte

(Cho-chottomatte! Cho-chottomatte!)
Ah soredemo mada hitoburuno?
Ah datta hakkiri itteyaru
Ah iikagen ni shinaito
Sono hokuro hikichigiruso!

Omae soredemo ningen ka!
Omae no kaachan xx shita!
Omae soredemo ningen ka!
Omae no kaachan xx shita!
Omae soredemo ningen ka!
Omae no kaachan xx shita!


Türkçe

Sen hala insan mısın?
Senin annen nasıl bir yaratık?

Sen hala insan mısın?
Senin annen nasıl bir yaratık?

Yüzündeki ben biraz belirsiz değil mi?
Ne-ne-ne-ne-necromancer

Beninin üzerinde kıl çıktığını görüyorum
Ru-ru-ru-ru-rururu~

Bendeki ben Büyük Ayı gibi
Kalçamdan arkama doğru giden
En-en-en-en-enerji değişimi!

Bendeki ben diğerlerininkilere göre daha büyük
Ji-ji-ji-ji~

Sendeki ben, bendeki ben
Şimdi birbirleriyle çakıştılar

Bekle biraz, bekle biraz...

Ah, ama sen hala insan mısın?
Ah, ama şöyle bir düşününce

Ah, dikkatsiz davranırsan
Benini koparıveririm

Sen hala insan mısın?
Senin annen nasıl bir yaratık?

Sen hala insan mısın?
Senin annen nasıl bir yaratık?

0 comments:

Yorum Gönder