2015/06/17

Güncelleme #1 : Çevirmenin ilk aptal yazısı, Yume Nikki~

Herkese merhaba. Sanırım bu benim buradaki ilk güncel yazım. Daha önceleri hep burada bir şeyler saçmalayıp duruyordum (çünkü beni herkes oradan tanıyor ehue). Ama çeviri güncelleme yazılarımı artık burada yazmamın daha mantıklı olacağını düşünüyorum.

Çünkü bu yaz beklettiğim bütün bu projeleri bitirme planları içerisindeyim.

Belki yakın zamanda keşfetmişsinizdir belki de çok daha önce, bu çeviri blogu neredeyse 2 senedir var. İki sene az gibi görünebilir ama inanın değil. -.- Ve bu koca iki sene, çevirmenin saçma sapan hayat problemleriyle ve üşengeçlikleriyle bomboş geçti gitti. Yume Nikki mangası hakkında isyan eden birilerini hatırlıyorum hatta.

"Çevirmicekseniz ben çeviricem ama! Yeter ama! Daha ne kadar bekliycez ama! Ama!"

Gerçekten çok üzgünüm. Beş dakikalığına benim yerimde olmanı dilerdim.
Yume Nikki yahut listede gördüğünüz diğer projeleri başka çeviri gruplarının alıp almadığını bilmiyorum ama yine de emek verip çevirmeye ve editlemeye devam ediyorum. Çeşitlilikten zarar çıkmaz hem.

Ayrıca bütün projelerimi evlatlarım gibi seviyorum U3U <3

Neyse, Shuu yeterince saçmalamadan size bu haftanın ve gelecek haftanın güncelleme konularını açıklasın!


Bildiğiniz üzere Yume Nikki'nın mangası uzun zaman önce sona ermişti. Kimimiz konusunun gerçeğinden çook daha farklı olduğundan yakınıp beğenmedik, kimimiz ise bayılıp daha fazlasını istedik. Bana kalırsa ortalamanın üstünde bir mangaydı. Oyunun içeriğiyle ve özellikle finaliyle ilgili tatmin edici seviyede ipucu verdiğini söyleyebilirim. Ve Masada-sensei...kyaa~ *fangirling mode*

Çevirisini sonunda bitirebildim. Edit için peşin peşin özür dilerim çünkü güzel batırdım. Eğer zamanında raw'larını indirip depolayabilmiş olsaydım daha temiz bir edit işi çıkarabilirdim. O yüzden hem ilk edit işim olduğunu hem de çıkan problemleri göz önüne alarak fark ettiğiniz hataları mazur görünüz lütfen.


Haftaya da bir aksilik çıkmaz ise bol güvercinli ve light novel'lı bir güncelleme olacak.

Görüşmek üzere!

0 comments:

Yorum Gönder