2013/11/21

Alice Nine - 9th Revolver

9th Revolver - 9. Tabanca

Hatırlamak. Oyuncak bir tabanca ile. Çok küçük bir israftı. Benim verdiğim.
Ve komik yüzler.  Mekanikleşmiştim. Kör bir hedefe. Mutluymuşum numarası yapıyordum.
Beklenti. Göğsüm acıyor, nefes alamıyorum
Kalabalığın içinde.

Kendi kendime sesleniyorum. Işık gitmeden önce.
Şimdi, haydi kaçıp gidelim. Oh, günahlardan önce. Yarına doğru.

Hayal kuruyorum. Geceyarısı tek başıma. Hergün acı çektim. Göz kapaklarımın ardında.
Meleksi bir şarkı. Yüreğimle ağlıyordum. Ve çok üzücü bir şarkı. Yıpranmış bir bebek.
Onu reddettim. Ben olmayan bir şeye dönüştüğü için korkutucuydu.
Şu sesi durdurun, başım parçalanmış gibi hissediyorum.

Kendi kendime sesleniyorum. Dilediğim sona doğru.
Şimdi, haydi kaçıp gidelim. Oh, günahlardan önce. Sana doğru.

Birçok yüz gördüm.
Gülen suratlar, ağlayan suratlar, hepsi bizdik.
Kabul ediyor musun?

Meleksi bir şarkıydı. Aradığım o şey. Ve çok üzücü bir şarkıydı. O günkü ben.

0 comments:

Yorum Gönder