2013/11/21

Alice Nine - Siva & Diva

Siva & Diva

Uzaklardan cesaretsiz, gözleri ıslanmış seni görüyorum, affedilmeyi diliyorum.
Gezinip duran kayıp bir şiir; (ben) ağlarken, (senin) göz yaşlarının avucuma damlayıp taşması

Yalnızca ikimize ait olan bu karanlık gökyüzü, etrafımızı sardı ve bir şeyler söyledi, şimdi

İzle, izle beni tamamen kayboluncaya dek
Ölüm ve doğumun hayalinde, bu şiir söylenecek
Parçalanmış gökyüzünde, ah, uyuyor, dilediğin ve aradığın o his

Bu yüzden, kutu yok olup gitmeden önce, onu bulmak için ne yaptım?

Gözyaşları kurur, bu düşünce, sana doğru yankı yapan, şarkı söyleyen o seste gizli, şimdi

İzle, izle beni tamamen kayboluncaya dek
Ölüm ve doğumun hayalinde, bu şiir söylenecek
Parçalanmış gökyüzünde, ah, uyuyor, dilediğin ve sorduğun o his

0 comments:

Yorum Gönder