2013/11/21

GRANRODEO - Henai no Rondo

Henai no Rondo

Gördüğüm sayısız çeşit aşk
Yalnızlıkla kirlenmiş birer yalan
Müziğin renkli tonlarına nüfuz ediyor
Bedenim çekici bir sıcaklık yayıyor

Dolup taşmasının dışında, bazen tereddüt ediyorum
Ve bulduğum yeniliklere dayanıyorum
Gecenin gelişini bekleyen bir çiçek gibi
Işıktan korkuyorum

Yokluğa karışana kadar
Bedenimde tutkuyla yanan her şeyi açığa çıkaracağım
Rahatça
Yağmur damlaları gözlerini dikmiş bakıyor

Aşkı ve ötesini sorgulamak için kelimeleri biliyorum
Onlar aşkı anlatan kelimeler değil
Çok uzaklarda kaybolan o samimi yüz
Titreyip duran, gözyaşlarıyla yıkanmış
Yıllarca süren bir aşkın sıcaklığının hikayesi bu
Ve geriye kalan tek şey taraf tutmanın rondosunun kulakta kalan yankısı

Istırap tarafından yönetilmiş parçalar
Kim bilir kaç kere ezilip parçalandılar

Kalp gelip geçici bir ışık gibi
Sadık bir dönüştürücü

Alevlenene dek bu ateşi sakinleştiremezsem
Ve yorgun düşersem, dans edeceğim
Silüetler birbirinin etrafında dönüyor

Geçici cenneti büyüleyebilen bir yöntemim var
Oraya gitmek için bir bilete ihtiyacım yok
Hayallerin arasında bir geziye çıkıyorum
Ve buna ek olarak gerçeklikte ağlıyorum
Dayandığım bu hislerin bağlı önemi
Sadece kederimi arttırıyor

Uçuşan hislerim kayıp düşen çiçeklerin yaprakları tarafından götürülürse
Düşen yapraklar hiçbi şey hissetmeyecekler eminim
Onları kucakladım, titreştiler
Ortalama sırlar
Her zamanki günahsız hikayeler

Aşkı ve ötesini sorgulamak için kelimeleri biliyorum
Onlar aşkı anlatan kelimeler değil
Çok uzaklarda kaybolan o samimi yüz
Titreyip duran, gözyaşlarıyla yıkanmış
Yıllarca süren bir aşkın sıcaklığının hikayesi bu
Her zamanki günahsız hikayeler
Ve geriye kalan tek şey taraf tutmanın rondosunun kulakta kalan yankısı

0 comments:

Yorum Gönder