2013/11/21

Alice Nine - the Arc

the Arc
Söz: Shou
Müzik: Saga

Beni duyabiliyor musun? Kederin melodileri demirden ağaçları canlandırıyor

Lorduna bağlanmayı seç; büyüleyici bir öğleden sonrasında, o kız bir ses duyuyor

Bir mucize istiyorum, gözlerini zayıflıktan uzağa çeviriyorum
Güneş yavaşça soluyor, parlayan hiçbir ışık yok
Onun narin, beyaz, tatlı eli bir bayrak çekiyor yukarıya

Farkettim ki aradığım o ışık, yeminimin bir sonucu
Kendime inanıyorum, zambaklar çiçeklendiğinde gülleri ezip geç

Neden beni seçtin, kaybolan sesim yavaşça siliniyor, körü körüne yürüyorum
Verdiği sözün sonunda, o hizmet etti ve fırlatıp atıldı.

Dudaklarımı ısırdım, evi bir yerden görsem bile, o güzel sahne uzakta, çok uzakta
Artık bana seslenen sesini duyamam

Benden geriye ne kaldı, bu işkencenin sonunda, özlediğim o ışık mı?
Sana inanıyorum, bu kurtuluşu dinledim ve ona inandım

Verilen şey geri alındı, aah, şu saçma yanıt
Zincirlerini kır ve hala yaşamak istediğini söyle, yaşamak istediğini

Nedenini söyle
Nedenini söyle
Nedenini söyle
Yalanlarını söyle

Farkettim ki, adını ağlayarak haykırmaktan bıkmayacağım
Kendime inanıyorum, zambaklar çiçeklendiğinde, alevleri kucaklayacağım

0 comments:

Yorum Gönder