2013/11/21

Alice Nine - Shooting Star

Shooting Star - Kayan Yıldız

Yağmurun sesi uzaklaşıyor, yaz rüzgarı yanaklarımı okşuyor
Gökyüzünde çok uzaklarda, ufuk çizgisinin ötesinde, seni düşünüyorum

Yanındayken yumuşaklığını dahi göremedim
"Bir kere daha..." Gözlerinde yükselen yıldızlara dilek dileyeceğim

Kayan yıldız (yıldızlı gecede yıldızların ışığı)
Akıyor, akıyor ve sonra kayboluyor
O değerli insanın üzerine düşüyor
Gözlerimi kapatıp dua ediyorum tıpkı çocuk hikayelerindeki takım yıldızları gibi
İki yıldız

Öyle kayıp bir çocuğa dönüştüm ki, karanlığa doğru itildim
Aradığım ışığı sana gönderebilmek için
Nefesim kesiliyor

Kayan yıldız (yıldızlı gecede yıldızların ışığı)
Akıyor, akıyor ve sonra kayboluyor
Uzaklara uçuyor değerli bir dileği taşıyarak
Yalnız başıma parlayamam, sevdiğim kişiye doğru koşuyorum

Seninle olayım (seninle olmama izin ver)
Lütfen, lütfen en azından şimdi
Boşluğun saatini daha da hızlandırsa bile, seni kucaklayacağım
Yıldızın vardığı yerde eskisi gibi gülümse sevgilim
Donmakta olan boşluğun soğukluğunun üstesinden geldikten sonra buluşabilecektik
Sayısız ışıkyılı kadar bir boşluktan geçsek bile

Kayan yıldız (yıldızlı gecede yıldızların ışığı)
Akıyor, akıyor ve sonra kayboluyor
Yörüngesinden düşüp o değerli insanın üzerine düşüyor
"Bir daha asla ayrılmayacağız" diyor kendi kendine
Hızını düşürüp kalbimin atışlarıyla aynı hıza iniyor

Seninle olayım (seninle olmama izin ver)
Lütfen, lütfen en azından şimdi
Boşluğun saatini durdursa bile, seni kucaklayacağım
Birlikte gittiğimiz bu mesafe, ağlıyormuşçasına gülmek...

Sonsuzluk için yıldızlara dilek dileyelim, kalbimizin derinliklerinden

0 comments:

Yorum Gönder