2013/11/21

Miyavi - No One Even Knows My Name

No One Even Knows My Name - Kimse Adımı Bile Bilmiyor

Kimse adımı bile bilmiyor
Burada olmasaydım değişebilirdi

Çünkü ben suçlanması gereken bir görünmezim
Bu günler hep aynı hissettiriyor

Yansımam bana bakıyor
Bana olmaya çalıştığım adamı söyle
Kaybolmuş gibiyim, yolumu kaybetmiş gibi
Ve şimdi, tek hissettiğim
"Kimse adımı bilmiyor"

Hayatın nasıl değişebileceğine karar veremiyorum
Kaçmalı mıyım yoksa yüz yüze mi gelmeliyim
Kontrolü kaybetmişim gibi hissediyorum
Tek hissettiğim
"Kimse bilmiyor..."

Hayatıma bakıyorum
Ve ne anlama geldiğine
Denizde kaybolmuşken karayı arıyorum
Attığım her adım birer milmiş gibi hissettiriyor
Ve tek duyduğum
"Kimse adımı bilmiyor"

Fakat şimdi duvarlar karanlıklaşıyor
Ve nereden başlayacağımı bilmiyorum
Göstermek zorunda olduğun şeyleri öğren
Kimsenin bilmediği şeyleri nasıl olabileceğini öğren

Kimse adımı bile bilmiyor
Burada olmasaydım değişebilirdi

Çünkü ben suçlanması gereken bir görünmezim
Bu günler hep aynı hissettiriyor

Ama şimdi hayatın nasıl değişebileceğini görüyorum

0 comments:

Yorum Gönder