2013/11/21

Alice Nine - Blue Flame

Blue Flame - Mavi Alev

Şemsiye açılmamış, öylece duruyordu
Yağmurun şarkısı bir vals şarkısını andırıyordu
Çünkü o hissi omuzlarımda hissetmek istiyordum, gözlerimi kapatmıştım

Soğuk olan o derece...ama eminim ki sıcaklığını hissettim
Göğsümde yanan mavi alev gibiydi

Çok geç değil, geç değil, geç değil

Bir kere daha seni seviyorum de
Bu ortak kelimeleri, söyleyemiyorum, iletemiyorum, senden geri dönüyor
Göz yaşlarımın unutulmadan önce yağmurla silinip gitmesini isterdim

Bu güller, artık düşmeyi bıraktı değil mi
Tatlı keder, anıların içinde kaldı
Bunların "geç" kalmamış olması gerekiyordu
Çünkü ben hep ilerledim

Avucumdaki o kokuyu unuttum, ama ondan önce
Bu boşluğa yeniden yazacağım

Çok geç değil, geç değil , geç değil

Eğer yine bunu dilersem, canım yanacak, göz yaşlarım durmayacak
Biliyorum, biliyorum, benim zayıflığım
Ama sana dokunurkenki hislerim, mevsimlerin geçmesi gibi, asla anlamsızlaşmasını istemiyorum.

Biliyorsun,  senden aldığım onca şeyi sayamam
En sonunda, anılarımın içinde , senin yanında olmak istiyorum

Üzüntüyü sil, aşkı sil
Ne zaman huzurlu olacağımı, ne zaman unutabileceğimi merak ediyorum

Çok geç değil, geç değil, geç değil

Bir kere daha seni seviyorum de
Göz yaşlarımın, gün ışığı parlamadan önce, gökkuşağı olmasını isterdim.

1 yorum: