2013/11/21

Alice Nine - Senkou

Senkou 

Gel, ibre sıfır'ı gösteriyor
Bir koşu yarışındaymışçasına, yatak ağırlıksız hissettiriyor
Uyanmış olamazsın, sesin yankılanarak elveda diyor

Yıpranmış o ses kaydı
Tatlı anıları canlandırıyor

Çünkü bunlar son kelimeler, çok güzeller
Puslu dünden kalan gözyaşlarımızın hatası

Kuğu son şarkısını söylediğinde,
Seninle birlikte yürüdüğüm zamanları özlemiştim

Gözlerinin yansıttığı şey nedir,
Yakında değişecektir, sanırım hiç istisnasız
Neyin önemli olduğunu farkettiğimde, gözlerimi çevirip kaybettiklerime baktım

Yüreğimdeki camlar, sanki
pullarla süslenmiş gibi parlıyor
Kanatlarım olmasa bile
Bir şeyler kaybolmuş olsa bile
Yalana dönüşmüş o bağları
Özlüyorum

Şarkını söylemeyi sevmiştim
Dünyanın sonunda

Dans ederek düşen taç yaprakları
Aynı zamanda hiç bir iz bırakmıyorlar
Üzgün bir şiir, şu an'ın manzarası
unutulmamış olmak uğruna, yanaklarımı nazikçe boyadılar

Şiddetli bir parıltı gibi, derin karanlığından kaçıp kurtul
hiç bitmeyecek olan o rüyanın, kalkacağını söyle
bu günlerin kaybolacağını
tamamlanmamış şiirlerin bile.
Gelecekle oyna, çizginin ötesine geç

Kuğu son şarkısını söylediğinde,
Seninle birlikte yürüdüğüm zamanları özlemiştim

0 comments:

Yorum Gönder