2013/11/21

Kagrra, - Kakurenbo

Kakurenbo - Saklambaç

Büyülenmiş aşkım, bitmek bilmeyen bir saklambaç gibi
Neredesin ? Henüz hazır değil misin ? Şimdi her şey yolunda…

Mevsimlerin başlangıcı olan ilkbahar günlerinde düştüm cehenneme, peşinden koştururken.
Yaz günlerinin yalnız sıcaklığında, bağlıydı gözlerim, ışığımı kaybetmiştim.

Evet şimdi, hatta şimdi bile seni arıyorum, sana sarılmak istiyorum.
Evet, asla ulaşamayacak olan bu sesim, sonsuza dek seni arayacak.

Sonbahar günlerinde, minik ellerin pembeleşmiş parmaklarımı tuttu sıkıca.
Bir kış günü farkettim ki, oğlum bir daha elimi tutmak için asla geri dönmeyecek.

Evet şimdi, hatta şimdi bile seni arıyorum, sana sarılmak istiyorum.
Evet, sonsuza kadar oni-san seni duyamıyor olacak.

Büyülenmiş aşkım, bitmek bilmeyen bir saklambaç gibi
Burada değil miyim ? Henüz hazır değil misin ? Cevap ver bana…

Çevirmen Notu: Bu şarkı, saklambaç oynarken oğlunu kaybeden bir annenin ümitsizliğiyle ilgilidir. Saklambaçta ebe olan kişi ‘oni’dir. Saklanan kişilere ‘Henüz hazır değil misin ? "Mou ii kai?" ’ diye sorar. Onlarda ‘Evet, hazırız! "Mou ii you" ’ diye cevap verir.

0 comments:

Yorum Gönder