2013/11/21

Alice Nine - H.A.N.A.B.I.

H.A.N.A.B.I. - Havaifişekler

Ağustos böceklerinin cıvıldaştığı mevsimde, perdeler çekildi ve sahne açıldı
Çiçeklerin yapraklarının açtığı gecede manzarayı izliyoruz
Hep yanımda ol istiyorum, her zaman.

Geçmişimle ayı karşılaştırıyorum, (ikisi de) çiçeklenip yok oluyorlar bu fani şeyin içinde
Baygın bir şekilde, belli belirsiz baktık gökyüzüne o yaz gecesinde

Hep yanımda ol istiyorum

Elimi uzatsam da, ulaşamıyorum. Neden bu kadar sıcak?

Yeşiller, sarılar ve kırmızılar yükseliyor, kayboluyor ve düşüyorlar
Dengesiz duygularım, senin renklerin acı verici bir şekilde uçup gidiyorlar

Cama yansıyorlar, rüzgar çanının yakınında parçalanıyorlar

Hep yanımda olmanı isteyeceğim, sonsuza dek

Eğer bir dilek hakkım olsaydı, senin için dilek dilerdim
Sonsuza dek, o çiçek gibi parlamaya devam et

0 comments:

Yorum Gönder