2013/11/21

Alice Nine - Stargazer:

Stargazer: - Hayalperest:

Ay ışığıyla aydınlanmış yolda,
Elinden tutup koşuyorum
Şimdiye kadarki "şuan" çoktan "geçmiş" oldu bile
Belli belirsiz de olsa, zaman beklemiyor

Yıldız yağmuru tıpkı karın yağışı gibi
Dünya değişti

Yıldız ışığı, parıldayan gecenin gökyüzünde, denize bakıyorum, nazikçe iki insanın üzerinde parlıyor
Yıldız ışığı, eğer ışığa dokunursam zaman kırılacakmış gibi görünüyor, sonsuzluk için ona tutunmak istiyorum
Yıldız ışığı

Daima yalnızlığıma karşı pes ettim, başımı yalnızlık hapsinin içinde utançla eğdim
Ne zaman hüsran yağmurunun altında sırılsıklam olsam her seferinde senin sayende iyileştim

Acısız bir dünya yok
bu yüzden güçlü olmayı biliyorum

Yıldız ışığı, elinden tutuyorum ve ışığın üzerinden uzak senelere uçuyorum
Yıldız ışığı asla uyanmadı, çok uzaktaki hayallerine giden yolda, seni asla yalnız bırakmamak için

Ufuktan, sabah güneşi yüzünü gösteriyor
Dünya değişti

Yıldız ışığı, sabahla birlikte eriyip gitse de, düşüncelerin hala burada, bu yüzden
Yıldız ışığı, hiçbir zaman kirlenmedi, çok uzaktaki hayallerine giden yolda, seni asla yalnız bırakmamak için
Yıldız ışığı

Yıldız ışığı, isimleri bile olmayan yıldızlar, iki insan onlara bakıyor, eminim ki onların ruhuna inanıyorlar
Yıldız ışığı

0 comments:

Yorum Gönder