2013/11/21

Theatre Brook - Don't Let Me Be Misunderstood

Don't Let Me Be Misunderstood - Yanlış Anlaşılmama İzin Verme

Bebeğim, şimdi anlıyor musun beni
Bazen delirdiğimi görüyorsun ya
Yaşayan kimsenin daima bir melek olamayacağını bilmiyor musun?
Her şey ters gittiğinde kötü şeyler görürsün

Ama oh, ben sadece iyi niyetli bir ruhum
Oh tanrım lütfen yanlış anlaşılmama izin verme

Bilirsin bebeğim bazen hiçbir şeyi dert etmem
Saklanması zor bir neşe ile
Sonra bazen tek sahip olduğum şey endişeymiş gibi görünür
Ve sonra sen benim diğer yanımı görmek için bağlanırsın

Ama ben sadece iyi niyetli bir ruhum
Oh tanrım lütfen yanlış anlaşılmama izin verme

Eğer alıngan görünürsem
Bilmeni isterim
Tavrım asla sana değil
Hayatın kendine özgü sorunları var
Ve ben verdiklerimden fazlasını alıyorum
Ama yapmaya çalıştığım şey asla böyle bir şey değil

Çünkü seni seviyorum
Oh bebeğim
Ben sadece bir insanım
Benim de diğerleri gibi hatalarım olabileceğini bilmiyor musun?

Bazen kendimi tek başıma acı çekerken buluyorum
Bazı küçük, aptalca şeyler yüzünden
Yaptığım bazı küçük şeyler yüzünden

Ama ben sadece iyi niyetli bir ruhum
Oh tanrım lütfen yanlış anlaşılmama izin verme
Yanlış anlaşılmama izin verme

Bunun için çok çabalıyorum
Bu yüzden yanlış anlaşılmama izin verme

0 comments:

Yorum Gönder