2013/11/21

Deluhi - Hoshi no Nai Yoru ni

Hoshi no Nai Yoru ni - Yıldızsız Gecede

İkimizde o andan sonra öldük,ne kadar geri dönmeyi düşünsek de
Asla geri dönemeyiz,bu çoğu zaman değişmez bir şey...
Titrek rüzgar ve güzel kokan gün ışığı ağaçların arasından süzülüyor
O günden sonra hepsinin rengi değişti.
Çoğu zaman mevsimleri hissedebiliyorum ama sen benim tarafımda değilsin.

Ve bir kez daha yürüyorum
Çünkü doğru olan senin bu belirsiz bitişin
Bu küçük dileği daima hatırlayacağım
Daima gülümseyeceğim
Ama lütfen bu yıldızsız gecede birlikte olalım

Bu sıradan günlerin sıradan mutlulukları bana aydınlıkmış gibi geliyor
Ama ne olursa olsun geri dönemeyiz,her ne kadar bitmemiş olsa da
Şimdi sana bir kere daha dokunmak istiyorum
Soğuk yanaklarına,zayıf vücuduna..
Gözlerimi sessizce kapattığımda bunun güzel ama sadece kalbimi kırdığını görüyorum

Ve bir kez daha yürüyorum
Çünkü doğru olan senin bu belirsiz bitişin
Seninle olan anılarımın bazılarını buraya bırakacağım
Ama unutmayacağım

Seni daima seveceğim
Seni daima seveceğim

Yaşam kaybetti,sen de ben de..
Yaşam kaybetti ama sonunda söylemek istiyorum

Sensiz yaşayabildiğim için mutluydum
Kesin ispatların arasında..
Birbirine seslenen,dürüstçe gülümseyen bu iki ses
Yine de artık bunu yapamayız

0 comments:

Yorum Gönder