2013/11/21

MUCC - Zutazuta

Zutazuta

Delice düşünceleri
Bugün de canımı sıkmaya devam ediyor
Zerre kadar anlamıyorum, ne onu
Ne de kendi durumumu
Bütün yeri doldurulamaz şeyler ve önemli insanlar
Benden aldındı
Görünüşe göre benden nefret ediyor
Görünüşe göre bana ihtiyacı yok

"Yanlış şeyler mi söylüyorum?"
"Burada bana yer yok."
Tek kelime bile dinlemedin
Bana ayak bağından başka bir şey değildin

Ah, ne yapabilirim
Daha önce hiç gülümseyememiş insanlar için?
Ah, ne yapabilirim kalplerini açabilmeleri için?
Ah, ne yapabilirim
Daha önce hiç kalplerini açmamış olanlar için?
Ah, ne yapabilirim onları ağlatmak için?

Bana hiç iyileşmeyecek bir yara bıraktın
Kalbimi parçalara ayırdın
Daha yeni iyileşmeye başlamış yaramı deştin durdun
Bu acıyı daha fazla çekemem
Şu an hiçbir şey hissetmiyorum

Delice düşünceleri
Bugün de canımı sıkmaya devam ediyor
Bugün, yarın, sonsuza dek, daima
İçimdeki seni unutamam
Lütfen farket bunu
Bana ve onca insana yaptığın
Tüm o şeyler yüzünden

Onların hatrına ölmelisin

0 comments:

Yorum Gönder