2013/11/21

Plastic Tree - Suisou



Romaji 

Kumo no ito haritsuketeiru
Nakigao no piero ga mata

Yoru ga koku naridashitara
Beddo no shita haidetekuru

Yaneura ni tojikometeru
Ano kodomo wa kitto boku de

Sakasama ni bura sagatta
Nejireta mama chuudzuri nan da

Boku wa tada nagameta
Tsuki akari de dare ga mawaru
Kage ni natte kao ga yoku mienai

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Okashikute hakisou nan da
Me no oku ga chikachika suru

Iya na oto, Atama no ue
Oikawarazu mada chuudzuri da

Boku wa tada nagameta
Tsuki akari de dare ga mawaru
Kage ni natte kao ga yoku mienei

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Boku wa tada nagameta
Kage ni natte kao ga
(mienai kedo kitto...)

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Nemurinagara kioku no boku
Umi no soko ni shizundeku yo

Yurayura, boku, fukaku kurai
Umi no soko ni shizundeku yo

Yurayura, boku, fukaku kurai
Umi no soko ni shizundeku yo

"Tsuki akari no shita,
dare ga mawaru no?
Tsuki akari no shita..."

Türkçe

Örümcek ağına sarılmış yine,
Üzgün suratlı Pierrot.
Gece karanlığa büründüğünde,
Yatağın altından sürünerek çık.
Çatı katına kilitlenmiş,
Tavanda sallanıp duran,
Havada kıvranan çocuk,
Hiç şüphesiz benim.

Öylece baktım; ayışığında dönen kişi kim?
Sadece bir silüet, bu yüzden yüzünü göremiyorum.

Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar
Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar

Çok garip, kusacakmış gibi hissediyorum.
Gözlerimin içindeki parlak ışık,
Kafamın içindeki korkunç ses,
Her zamanki gibi asılıp kaldı.

Öylece baktım; ayışığında dönen kişi kim?
Sadece bir silüet, bu yüzden yüzünü göremiyorum.

Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar
Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar

Öylece baktım
Sadece bir silüet, bu yüzden göremiyorum ama eminim ki...

Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar
Uyuduğumda anılarım
Okyanusun derinliklerine batar

Sallanan benliğim çok derinlere battı,
Okyanusun derinliklerine batmaya devam ediyor.
Sallanan benliğim çok derinlere battı,
Okyanusun derinliklerine batmaya devam ediyor.

"Ay ışığının altında, kim dönüyor?
Ay ışığının altında...."

0 comments:

Yorum Gönder