2013/11/21

Golden Bomber - Yogisha

Yogisha - Gece Treni

Dilek tuttuğum o yıldız
Nereye gitti?
Gidip kontrol edebilirim
Bu yüzden bizler için bir yarın var

Elini tutarak
Her yere gidebilirim
Gülümserken ve ağlarken
Sıkıntılı hissederken

Yanımda olsan dahi, neden
Sürekli düşünüp duruyorum
"Seni seviyorum" de
Yalnızca bu kelimelerle uyuyabilirim

Şu an yalnızca senden
Gözlerine bakmama izin vermeni istiyorum
Sonunda vardığımız o yerde
Bana tanıdık gelmeyen şeyler var

Kalbinin derinliklerinde
Ben nasıl görünüyorum?
Düşünerek bilinmeyeni arıyorum, elde edemediğim şeyi

Sallanan trende
Pencereden dışarı bakarken
"Seni seviyorum" dedin
Bunu unutmayacağım

Senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum
Birbirimizin yanından geçeceğiz
Hangi yol doğru?
Bu bizim için zor bir seçim

Boş yolda yürüyeceğim yine
Ondan önce
"Seni seviyorum" de
Bu yeterli olacaktır
Ama aynı zamanda gece treni
Karanlık rayı takip ediyor
Nereye gidiyor?
Bilmiyorum

0 comments:

Yorum Gönder