2013/11/21

Alice Nine - Hello, World

ハロー、ワルード
Merhaba, dünya
Beste: Saga
Sözler: Shou & Saga

Bir şeylerin değişecekmiş gibi göründüğü o gecede
İnsanlara bilinmeyen kelimeler yazıp kayboluyor
Kelimeler ve sesler yüreğinin derinliklerini sarıyor
kök salmış harika bir insanın
Ama hiçbiri bu minik vücudu tatmin edemez
Bundan her zaman rahatsızlık duydum

Dönüp duran boş düşüncelerin ve seslerin ortasında
Bu kelimeler gezintiye çıkıyor
yada basit bir dönüş yapabiliyordu
Kalp atışlarını arıyor
İnsanlar daima harika yerleri unutup geçiyorlar
Her gün aynı teknede zaman geçiriyoruz
Ama  şimdi garip bir atmosfer dönüp duruyor burada
Rüzgar şu ana takılıp kalmış, sesler şu ana takılıp kalmış
Şu an orada bir yerde sürüklendiğimi görebiliyorum

Heyecan yarat ve kelimeleri haykır
Rüzgarın ortasında bağırdım
Mantıksızlığı getirdim

Boğazına güven
Dünyanın nasıl değiştiğini görelim
Mutlu bir son umuduyla
Merhaba Dünya
Merhaba Dünya
Daha yeni uyandık

Haydi sokaklara fırlayalım
Haydi tiyatroya gidip birileriyle konuşmaya çalışalım
Bu, birinin lak lak ettikten sonra herşeyin bittiği türden bir şey değil

Kimse senin hislerin için konuşmayacak
O gerçek olanı söylüyor
Ama zerre kadar da olsa kafama girmiyor
Ortak olan bir şey benden eksiliyor mu ?
Arkadaşlarımdan ayrılıyor muyum ?
Sadece tatlı olan bu kelimeler bir araya toplanıp zamanla birlikte paslanacak
16 yıl önce, elektrik dalgalarıyla gelen o mektup
Sıkıcı dünyanın ortasında ağıt yakan o mektup, 5 metreden sonra görülemiyordu
Bana 6 metre ileride bir şeyler olduğunu öğretmiştin
Bu müzik bir tür hastalık gibi, hala da öyle
Aynı söylediğin gibi, bir bıçağı parlatıyor
Bir şeylerin değişecekmiş gibi göründüğü o şafakta

Bugün bile sesimi ortaya çıkaramıyorum
Seslerle oynayan güç bile yenik düşmüş
Sadece bilincimle, her yere gidebilirim

Şimdiki sen ve parlaklığınla buluşabilmek için

Etrafında bir cibinlik, sadece izliyorsun
Eğer yaşarsan, gelecek
Ölürsen, felaket

Boğazına güven
Dünyanın nasıl değiştiğini görelim
Mutlu sonlardan hoşlanmıyorum değil
Merhaba dünya
Merhaba dünya
Dikkatlice izle
Düşüncelerin
Kelimelerin
Kana bulanmış olan benim etrafımda yankı yapıyor
Dönüp duran sesler
Dönüp duran sesler
Dönüp duran sesler
Senin olan herşeyi getir
(Bir şeylerin değişecekmiş gibi göründüğü o gecede)

0 comments:

Yorum Gönder