2013/11/21

Hanae - Kamisama Hajimemashita

Kamisama Hajimemashita

Soluklanmaya başladım
Bu tıpkı bir kemanın sesi gibi
Kalbimi hoplatıyor
Sonunda seni tanıyabileceğim

"Tüm bunlar benim için çok yeni"
Bolluk içinde açan kötülük çiçekleri beni izliyor,
Ormandan otobüs durağına kadar giden o yolda.
Ama, sen benimle gelmiyorsun

Aşkın silüetleri
Karışmış bedenlerdeki nabız
Birazcık sihirle
Bir çift uzanan dudak, evet, bir araya gelecek

Hey tanrım
Kötü bir kız olmak istiyorum
İyi bir kız olduğum için, bunu bana bağışla
Kurnazlık yapmama izin ver
Eğer bana bir iyilik yapmak istersen
Eteğimi savurup
Çok geçmeden döneceğim
Bu cumartesi güneşli olacak gibi

Tanrım benimle alay etme

Ah, aşka gelmek istiyorum
Tıpkı kahküllerim gibi büyümeye başlayacak
Bu elma ağacına yaslanırken, and içiyorum
Seni tanımak istiyorum, hemen şimdi

Kelebekler, parmak uçlarında dönüyorlar
Bir buketin etrafında toplanıyorlar
Ve hüzünle parıldıyorlar
Ve bu arsız dudaklarla, sana soruyorum "Um, hey"

Hey tanrım
Kötü kızlarla ilgilenen var mıdır?
İyi bir kız olarak kalmak isterdim ama, uzun zamandır böyleyim
Böyle yapmaya devam edersen
Seni bir daha dinlemeyeceğim
Başlangıçların sona gitmesine izin verme
Yapacak çok şey var

Tanrım, kötü bir kız olduğumu söyleme
Sadece dinleniyorum
Bugünü pazarla değiştiremez misin
Çekingen olmanın lüzumu yok
Yap gitsin
Hepsi şu andan itibaren başlıyor
Harika şeyler yapacağız

Artık tanrı oluyorum

0 comments:

Yorum Gönder