2013/11/21

MUCC - Kataribe no Uta

Kataribe No Uta - Hikayecinin Şarkısı

Size aç gözlülüğüne yenik düşüp,
bir şeyler kazanıp kaybettiği o döngünün içinde
bir domuza dönüşen adamın şarkısını söyleyeyim.

Sonuç, aç gözlülüğünün arzuladığı şey sınırsız olsa bile unutmaktı.
Ama hiç şüphesiz koca bir göbekle gurur duyarak yürüdü, dolaştı etrafta
Bir gün bir rüya görmüş
fakat çoktan gerçek anılarımı bir kenara atmıştım.
Ellerimden taşan saçmalıklarla etrafa bakıp umutsuzca aradım.

O gün aşık oldum, şimdi çok eskide kalmış anılardan biri
O yüzü, o sesi, o sıcaklığı nereye terk ettim?

Bu saçmalıkları taşırken istediğim gerçeklik
gerçekten var olacak mı?
Her şeye sahip miyim? Yoksa her şeyi kayıp mı ettim?
Acaba hangisi merak ediyorum.

O gün birbirimize aşıktık, şimdi eski bir anı
Gülüşün, gözyaşıyla lekelenmiş yüzün aklımda belirip siliniyor.
Açgözlülüğüne yenik düşen adamın şarkısı
komik bir hikaye değil mi?
Domuza dönüşen o adam benim, gülün haydi.

0 comments:

Yorum Gönder