2013/11/21

Alice Nine - SHADOWPLAY

Shadowplay - Gölge Oyunu

Belirgin yüz ifaden ve asla ulaşmayacak olan ses
İnleyen kalbim zor durumda kalsa da
Daima ve sonsuza dek, arzularım asla çürümeyecek
Gölgeni aradığım sürece

Aydan yapbozun parçalarını bir türlü bir araya getiremiyorum
Kelimeleri tutan o perdeleri açıyorum

"Daima yanında olmak istiyorum" bu sözler bir türlü dudaklarımdan dökülmüyor
Sen, çok uzaklardasın.

Çok fazla yaksa da canımı, dokunmak istiyorum...
Birlikte geçirdiğimiz günler yalan değil, uzanıyorum fakat...

Asla gerçek olmayacak bir dilek olmasına rağmen, onu elde etmek istiyorum
Kovalayıp durdum, takip ettim seni
Bir daha asla, ama asla gitmene izin vermeyeceğim
Binlerce geceyi yeniden boyamak istiyorum
Söylemeye çalıştığım şey buydu işte

Şimdi kelimeleri bir türlü bulamıyorum, sadece hatırladığım tüm o acıyı haykırıp kucaklıyorum
Dün renksizdi, yarın ise rengarenk
Elimde çizmek istediğim geleceğin düşüncesi

Kalbimden dökülen bu ışıltılı gözyaşları
Çürüyen çiçeklere birer renk ver
Asla, ama asla unutmayacağım
Verilmiş o sözleri, kulaklarımı dolduran boşluğu

Belirgin yüz ifaden ve asla ulaşmayacak olan ses
İnleyen kalbim zor durumda kalsa da
Daima ve sonsuza dek, arzularım asla çürümeyecek
Gölgeni aradığım sürece

Asla gerçek olmayacak bir dilek olmasına rağmen, asla unutmayacağım
Şekli olmayan bu şarkı değişecek
Bir daha asla, bir daha asla. Bunu aşarak oyun tamamen bitmiş mi olacak?
Haydi bunu son anımız yapalım

0 comments:

Yorum Gönder