2013/11/21

Alice Nine - Yami ni Chiru Sakura

Yami ni Chiru Sakura - Karanlıkta Süzülen Kiraz Çiçekleri

Kiraz çiçeklerinin dansedip süzüldüğü bu mevsimde, ızdıraptan kaçmanın hikayesi, ah
Sesimi keserim ve sonumu beklerim, kimse beni farketmez

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim.

"Şu andan itibaren" yazamadığım tek cümleydi, gördüğüm o bulanık rüyada
Sadece karanlık hoştu, kalp kıran; gözlerimi kapattım.

Yakınlardaki bir manzarada kendimi gizlemek istedim fakat, karışacak hiçbir renk bulamadım
Sonunda gecenin karanlığında kaybolabilmiştim

Ellerime bırakılmıştı.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,
Herkesi geri çevirdim.

Herkesi reddettim,

Son veren zilin çalmasıyla, kısacık rüyadan uyandım
Elveda, sevgilim; bahar rüzgarı savurdu beni

Kiraz çiçekleri ağladığı zaman...

0 comments:

Yorum Gönder