2013/11/21

D=OUT - Kowazurahi

Kowazurahi

Ben seninim
Bu açıkça aşk demektir
Yine de senin ürettiğin o yalanlar
Aşk olamaz

Ben seninim
Bu açıkça affedicilik demektir
Yine de terkettiğim onca şey
Affedicilik olamaz

Seninle olmanın etkileri
Kiraz çiçekleri rengini kaybedene dek
"Senin koşullarının laneti"

Affedicilik gibi şeyler için dilek diledim
Dileklere inandım
Cesaretin sonu bu, ve
Yarın için görünürde hiç gözyaşı yok

Bu delirtici yer...

Nazikçe fırlatıp atılmış
Acımasızlık gibi görünüyor
Kötü olanı kabul ediyorum
Kesinlikle anlamıyorum.

Parçalanıp açılmış ve silinmiş
Tıpkı asit gibi
Tadı yok
"Kesinlikle senin koşullarının laneti"

Bir yabancıdan
Neden uzaklaşıyorum?
Boş bir yardımdan ibaretim
Neden kaçınıyorum?

Bu delirtici yer...
Aşk ve bu gelip geçici hayat

"Senin koşullarının laneti."

0 comments:

Yorum Gönder