2013/11/21

Alice Nine - Shinkirou

Shinkirou - Serap

Tıpkı bir serap gibi, bir anda kayboluyor
Söylemek istediğim fakat söyleyemediğim sözler

Parlayan geçici havaifişekler gibi olsalar dahi, benim için kesin şeyler
Eğer düşüncelerim güçlenirse, aralarında daha da güçlenirse, onları bir kez daha sözlerle ifade edemem.

Siliyor ve yeniden yazıyorum
Kalbimde asıl neyin olduğunu gösterebilirdim

Gözlerine bakarsam, her şey bir anda kayboluyor
Çözülmemiş kelimeler, sanki kontrolünü kaybetmiş gibi
Dokunuştan da hızlı, gözlerine işlenmiş
Işığın parladığı o an, benzersiz ve değerli

Geçip giden o günler, titreşip kalbimi sarsıyor
Çünkü hissetmek istiyorum, uzanıyorum ve orta parmağımla bir yay çiziyorum. Bunu ilk ben söyleyeceğim.

Tıpkı bir serap gibi, bir anda kayboluyor
Birini sevmenin anlamını unutmuş ve çoktan bulanıklaşmış sözler
Çünkü bir şekilleri var, hayat dolular
Şekli olmayan tüm bu düşüncelerimi, sana söyleyeceğim

Asla kaybolmayacakmışsın gibi
Mesela, bir serapmış gibi
Çünkü bir şekli var, hayat dolu
Şekli olmayan o düşüncelerimi
Sesim yok olana dek sana söyleyeceğim

0 comments:

Yorum Gönder