2013/11/21

Faylan - Dead End

Dead End - Çıkmaz Yol

Vücudunda sivri dikenler olan kız
Seninle kendi hikayende tanıştım
Nefretinin altında ölümcül bir aşk yatıyor

Dileğini gerçekleştirebilirsen, arkadaşlarını öldürür müsün?
Biri için ölebilir misin?
Bunlar birbiriyle tamamen aynı

Hayat bir oyun, ölüm kalım savaşı, evet! Nasıl başlamak istersin?
Zaman ve boşluk, geçidin yanında bir yol. Nereye gidiyorsun?

Sonsuz nefesi arıyorsun.
Neden yaşamak zorundasın?
Dünya ne zaman başa dönecek bilmiyoruz.
Zamandan zamana atlıyoruz sadece.

Dünyada seninle ilgili hiçbir şey değişmeyecek
Her şey kurallarla belirlenecek
Oh, geçmiş ve gelecek arasında aşk ile yolculuk ediyoruz

Patla!
Tüm acıları geri çağırıp yeniden doğacağız
Yıldızları seninle izlemek istiyorum
Mucizeden de öte
Bu bir çıkmaz yol değil

Yanında yalnızlığı taşıyan çocuk
Ruhunu kontrol etmek istiyorum
Nefretinin altında talan edilmiş bir aşk yatıyor

Gelecek sona erdi
Ama hala onu sabitlemeye çalışıyoruz
Geçmiş geri dönmek zorunda
Evet! Hepsi aynı anda

Ölüm bir çerçeve, bir sarmal hepsi bu. Ne düşünüyorsun?
Tanrı ve kötülük, kalbe uzanan bir günah keçisi. Ne biliyorsun?
"Aklında neler var? Elini tutamıyorum."
"Beni nereye götüreceksin? Buna inanamıyorum." dedin.
Paralel çizgilerde yürüyoruz.

Sana olan derin aşkımı hiçbir şey değiştiremeyecek
Benim için her şey yolunda olacak
Oh, ışık ve karanlığın içinde gözlerimizle dansediyoruz

Yıkıl! Haydi bütün gerçekleri yamayalım ve bir doğru oluşturalım
Şüphenin ıstırabıyla gerçekliği hissetmek istiyorum

Seni seviyorum çünkü sen daima yanımdasın

Ölü ya da Diri, Ölü ya da Diri
Sana kalmış...
Okuyamıyor musun? Göremiyor musun
sözlerimi bilinçaltında?
Hayatımı kurtar, hayatını kurtar!
Buraya neden geldin? Tam bir yalancıyım.
Kötü seçim! Kötüye işaret!
Bu ayrılmanın bir önsözü
Arzunu engellemeyeceğim çünkü seni unutamıyorum

Dünyada seninle ilgili hiçbir şey değişmeyecek
Her şey kurallarla belirlenecek
Oh, geçmiş ve gelecek arasında aşk ile yolculuk ediyoruz

Patla!
Tüm acıları geri çağırıp yeniden doğacağız
Yıldızları seninle izlemek istiyorum
Mucizeden de öte
Bu bir çıkmaz yol değil

0 comments:

Yorum Gönder