2013/11/21

D=OUT - Crawl

Crawl

Yalnızlığın gürültüsü içinde savaştığımı biliyorum
Elime hiçbir şey almadan
Uçuşan ışıklar ortaya çıkıp siliniyor
Yakalamaya çalıştıkça uzaklara kaçıyorum
Yavaşça

Ona sarılacağım günü bekliyorum
Kalbimin güvenlik kemerinin bağlanamadığı o günü
Sadece gülebildiğim bir yer
Ağladığım bir yer
Koşmaya devam ediyorum seni arkamda bırakarak

Mümkünse nazik bir gerçeklik verin bana
Kanatlarımı istiyorum
Önemsizliğimi ve yaşam dolu hareketlerimi yarına adıyorum

Gökyüzü, sıkıntılı, henüz ağlamamış
Ellerimi bu gün için birleştiriyorum, ilerisini rahatça görebiliyorum
Neden? Ne zamandan beri?
Yarın gelmese ne güzel olurdu

Vücudumu ağaçların yaprakları arasından süzülen güneş ışınlarına emanet ediyorum
Bıraktığım tüm o düşünceler başka birer hayalmiş gibi akıp gidiyor
Korktuğum şey yalnızlık değil
Onu getiren nedir?

Boğuluyorum yavaşça, boğuluyorum yavaşça, boğuluyorum yavaşça, sonsuza dek

Dikiş seti ne kadar pahalı olursa olsun
Kalbimdeki yaraya yama yapamam
Üzerini kapatamam
Elveda demek zorundayım

Gökyüzü, sıkıntılı, henüz ağlamamış
Ellerimi bu gün için birleştiriyorum, ilerisini rahatça görebiliyorum
Neden? Ne zamandan beri?
Yarın gelmese ne güzel olurdu

Suçlu, kurban, seyirci
Gökyüzünde yankılanıyor
Suçlu, kurban, seyirci
Aşkta yankılanıyor
Boğuluyorum yavaşça, boğuluyorum yavaşça, boğuluyorum yavaşça, sonsuza dek

0 comments:

Yorum Gönder