2013/11/21

The Gazette - Agony

Agony- Iztırap

Bana ölene kadar seveceğini söylemiştin
Peki benden neyi ümit ediyorsun? Ümitsizliğin son sahnesini mi?
Cevap ver, cevap ver, cevap ver. Ölmek istemiyorum.
Da don vidivi da don tekrar da don vidivi da don
Uykusuzluğun çığlığı. Bu benim sonraki seceneğim mi?
Peki öldürücü silah nedir?

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Yanıma yaklaşma!

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir!

Beni gerçekten yürekten sevmiş miydin? Buna aşk diyebilir misin?
Cevap ver, cevap ver, cevap ver. Ölmek istemiyorum.
Da don vidivi da don tekrar da don vidivi da don
Uykusuzluğun çığlığı. Bu sonraki seçeneğim mi?

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Yanıma yaklaşma!

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir!

Öldürücü silah dil. Şefkatin beni s**iyor.

Haydi yine sana şarkı söyleyelim!
Bu son çiftleşme.
Neden anlayamıyorsun?
Bağırışlarımı duyamıyor musun?
Yeniden...nefret uzaklara gitmeden
Bana dokunma! Yüreğime dokunma! O yüzü yeniden gösterme!
Ölmek istemiyorum.

Beni gerçekten yürekten sevmiş miydin? Buna aşk diyebilir misin?
Cevap ver, cevap ver, cevap ver. Ölmek istemiyorum.
Da don vidivi da don tekrar da don vidivi da don
Uykusuzluğun çığlığı. Bu sonraki seçeneğim mi?

Ölmek istemiyorum. Cevap ver.

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Yanıma yaklaşma!

Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir! Oh afedersin..
Oh s**tir! Bu çok fazlaydı! Oh s**tir!

Yeniden...nefret uzaklara gitmeden.

Haydi yine sana şarkı söyleyelim!
Bu son çiftleşme.
Neden anlayamıyorsun?
Bağırışlarımı duyamıyor musun?
Yeniden...nefret uzaklara gitmeden
Bana dokunma! Yüreğime dokunma! O yüzü yeniden gösterme!
Ölmek istemiyorum.

Bu son çiftleşme.
Neden anlayamıyorsun?
Bağırışlarımı duyamıyor musun?
Yeniden...nefret uzaklara gitmeden
Bana dokunma! Yüreğime dokunma! O yüzü yeniden gösterme!
Ölmek istemiyorum.

0 comments:

Yorum Gönder